12 de dic de 2015

RENÓVANSE OS MEMBROS QUE INTEGRAN A XUNTA DIRECTIVA DE PROTECCIÓN CIVIL DE MIÑO

RENÓVANSE OS MEMBROS QUE INTEGRAN A XUNTA DIRECTIVA DE PROTECCIÓN CIVIL DE MIÑO

MIÑO,  12  DE DECEMBRO DE 2015

Hoxe, sábado, día 12 de decembro, celebrouse no salón de plenos do concello de Miño a asamblea de voluntarios de Protección Civil. Esta asamblea, á que asistiron uns vinte voluntarios, estivo presidida polo alcalde Ricardo Sánchez.

Nela procedeuse á renovación dos membros da xunta directiva de dita agrupación. Os novos cargos da mesma son:

Presidente: Francisco Naveira García

Vicepresidente: José Andrés Cives Ferraz

Secretario: Pedro Aboy Cagiao

Tesorero: Rodrigo Gómez Varela

Vocales: Isabel Pena Permuy e José Francisco Pita Väzquez.

A reestructuación do servizo de Protección Civil, que comenza un novo ciclo dende hoxe, era una demanda vecinal que se viña prolongando no tempo. A devandita renovación vai permitir, en opinión do alcalde, una maior eficacia no funcionamento do servizo, circunstancia que redundará en beneficio de todo os vecinos.