28 de jun de 2018

O Concello de Miño e a Xunta chegan a un acordo para poñer a disposición de familias en situación de vulnerabilidade vivendas baleiras

O Concello de Miño, o IGVS e a Fegamp rubricaron un acordo que permitirá poñer a disposición de familias miñenses en situación de vulnerabilidade vivendas baleiras dentro do municipio. Este convenio enmárcase dentro do Programa de vivendas baleiras do Plan Galego de Rehabilitación e supón un avance importante na política de atención social e solidariedade que leva a cabo a Alcaldía de Miño desde o inicio da lexislatura.

O acordo regula a colaboración entre Concello e o IGVS e define as responsabilidades de ambos organismos nesta nova liña de asistencia. Deste xeito, o Concello de Miño será o encargado de incorporar vivendas baleiras a este programa e da adjudicación das mesmas. Do mesmo xeito, a través dos Servizos Sociais municipais seleccionarase ás familias arrendatarias dentro daquelas que presenten maior dificultade de acceso á vivenda e, de forma prioritaria, ás afectadas por procedementos de execucions hipotecarias ou por desafiuzamentos por impago do aluguer da súa vivenda. Segundo este acordo o prezo máximo de aluguer por vivenda será de 250 euros, límite que se poderá modificar un 15% en caso de familias numerosas ou pola presenza de membros con movilidad reducida.

Pola súa banda o IGVS asumirá o pago das primas necesarias para que o novo aluguer póidase efectuar de forma efectiva. Para que esta cooperación sexa efectiva, o Concello e o IGVS pactasen constituír unha comisión de seguimiento que se reunirá a petición de calquera das partes nun prazo inferior a 15 días e de forma regular unha vez por semestre.

O alcalde de Miño, o independente Ricardo Sánchez, sinalou esta mañá que se trata dunha nova ferramenta de traballo en materia social que amplía o radio de acción dos Servizos Sociais Municipais de Miño e que permite aportar solucións a situacións de primeira necesidade desde a proximidade. Este acordo, a través do que se pretende garantir que todos os veciños e veciñas de Miño dispoñerán dunha vivenda digna, estará en vigor ata finais de 2019.