22 de xul de 2015

O ALCALDE DE MIÑO REÚNESE CO COLECTIVO DE "CEBOLEIROS"

O alcalde de Miño reúnese co colectivo de "Ceboleiros"

17 agricultores locais serán os que poñerán á venda este produto de particulares características gastronómicas típico de Miño

O alcalde de Miño, Ricardo Sánchez Oroza, reuniuse  co grupo de ceboleiros que participarán na Feira dá Cebola Chata que se levará a cabo na localidade o próximo 1 e 2 de agosto. Durante o encontro, no que regidor agradeceulles aos participantes o seu implicación nesta feira, confirmouse o número exacto de cultivadores que participarán e definiuse o seu ubicación. En total son 17 agricultores locais os que poñerán á venda este produto de particulares características gastronómicas típico de Miño. Ademais da cebola chata, produto estrela, comercializaranse todo tipo de produtos da horta, especialmente variedades autóctonas.

Para rematar, o rexedor, quen estivo acompañado pola técnico municipal, emprazou ao colectivo a manter unha nova reunión no próximo mes de setembro, na que se valorará o desenvolvemento da feira unha vez celebrada a mesma. Ademais, neste próximo encontro suscitaranse novas iniciativas para dinamizar e potenciar esta ferie que edición tras edición se esta consolidando como referente e mellor promoción deste produto.