05 de nov de 2018

Miño leva a cabo unha campaña de sinalización horizontal que inclúe o repintado de máis de 50 pasos de peóns

Xeral

peons

Os traballos estanse executando con recursos e persoal propio o que supón un aforro importante respecto de unha contratación externa

O Goberno local de Miño está levando a cabo unha ambiciosa campaña de sinalización que inclúe o repintado de máis de 50 pasos de peóns en todo o municipio, así como varias señalizaciones horizontales doutro tipo, principalmente stops en zonas cun potencial risco de colisión e liñas amarela paras sinalizar zonas de prohibido estacionar. Os traballos, cuxa ejecución atópase completada en máis dun 50%, iniciáronse o pasado mes de agosto e espérase que se terminen a mediados do próximo mes.

Estas obras concéntranse principalmente no casco urbano de Miño e na urbanización Costa-Miño, aínda que tamén se levan a cabo acciones para promover a seguridade vial en Ponte do Porco ou no acceso a Bañobre, entre outros puntos do municipio. O obxectivo desta proposta do Goberno local é dotar ás zonas con maior tránsito de vehículos en vías de competencia municipal da seguridade necesaria para protexer os traslados a pé dos veciños e veciñas de Miño.

A ejecución deste plan de mellora da seguridade vial supón un importante aforro para as arcas municipais, xa que na súa concepción deseñouse coa premisa de ser executado con recursos e persoal propio. Segundo os técnicos municipais, estímase un aforro superior ao 45% respecto de levar a cabo os mesmos traballos a través dunha contratación externas.

Anterior Seguinte