Servizos públicos
Atención xeral
No ámbito da atención cidadá xeral están os remates, competencias e funcionamento dos diferentes órganos e servizos do Concello, localización e horario de oficinas, trámites dos diferentes tipos de expedientes e documentación que se esixe, forma de xestión, divulgación das actividades e servizos e, en xeral, cuantos datos sirvan de base a quen haxa de relacionarse coa administración municipal e con outras administracións e institucións públicas.
A información xeral facilitarase obrigatoriamente á cidadanía, sen esixir para iso acreditación de lexitimación algunha. Poderá solicitarse verbalmente, por escrito ou por calquera outro medio de comunicación, sendo resolta da mesma forma, e, se é posible, de forma inmediata.
Permitirase acceder á información dos procedementos administrativos competencia do propio Concello. Establécense como datos básicos de cada procedemento os seguintes:
- Normativa reguladora.
- Servizo responsable coa súa dirección, teléfono, correo electrónico e demais medios de comunicación de que dispoña.
- Documentos necesarios para o inicio do procedemento, prazos e a necesidade, no seu caso, de aboamento de taxas, impostos ou prezos públicos.
- Igualmente incorporarase o impreso normalizado de inicio do procedemento.
- A información xeral deberá ser facilitada e actualizada por cada unha das Áreas correspondentes.

|
Atención particular
Prestarase atención particular cando requira maior profundidade polas súas características.
Consistirá, basicamente, en facilitar aos solicitados ou aos seus representantes tanto o estado de tramitación en que se atopan os seus expedientes administrativos, aquela información de carácter persoal que estea a disposición do Concello.
Sempre coas limitacións e nos termos establecidos na Lei Orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal, e a Lei 39/2015, do 1 de outubro.
|
Urbanismo
A área de Urbanismo encárgase de:
- Xestión dos servizos e actividades municipais relativas a Urbanismo, Vivenda e Disciplina Urbanística.
- Impulso da elaboración de instrumentos de plan e xestión urbanística de todo tipo, antes do seu paso aos órganos competentes para a súa aprobación.
- Impulso dos expedientes de contratación, inspección e control da execución dos contratos, adxudicación dos contratos menores e incoación e resolución de expedientes sancionadores relativos a materia da súa competencia.

Réxime Interior e Persoal
A área de Réxime Interior encárgase de:
- Supervisión e xestión da política de Recursos Humanos, incluíndo a prevención de riscos laborais e a negociación colectiva.
- Dirección e supervisión do Plan de Formación para o persoal municipal.
- Comunicacións do Concello ante Administracións e Organismos Públicos en materia de emprego público e laboral.
- Convocatoria de procedementos selectivos, designación de tribunais e aprobación de listas de admitidos e excluídos.
- Concesión de permisos, licenzas e vacacións do persoal.
- Concesión de axudas sociais aos empregados municipais.
- Autorización para asistencia a accións formativas.
- Aprobación das axudas de custo e indemnizacións do persoal.
- Incoación de expedientes sancionadores e imposición de sancións ao persoal de natureza estatutaria e ao de carácter laboral, fóra dos funcionarios con habilitación de carácter nacional que se rexerán polo seu réxime específico, e das sancións que impliquen despedimento ou separación do servizo.
- As demais decisións en materia de persoal non suxeitas á prohibición de delegación, de conformidade coa normativa vixente.
- Xestión en xeral dos servizos e actividades relativas ao Réxime Interior, Contratación, Asistencia a Servizos e control de concesións, Patrimonio, Rexistro Xeral, Información, Estatística Actas Arquivo, Servizos Xurídicos e Sancións.
- Determinación de criterios para a harmonización do Procedemento Administrativo, os Regulamentos e as Ordenanzas Municipais.
- Relacións e coordinación coa Secretaría Xeral.
- Impulso dos expedientes de contratación, inspección e control da execución dos contratos da súa competencia.
- Formalización dos contratos patrimoniais e privados unha vez adxudicados e os administrativos.
- Adxudicación de contratos menores e aprobación de convenios administrativos en materia da súa competencia.