18 de sep de 2018

O Goberno local aproba no plano a Conta xeral de 2017 na que se xerou un aforro de 1.053.000 euros

O Goberno local de Miño aprobou hoxe no pleno varios temas de interese municipal. Entre os temas que se debateron nesta sesión ordinaria destaca a aprobación da Conta Xeral do Concello de Miño correspondente ao exercicio de 2017. Na aprobación destas contas o Goberno local logra os obxectivos de aforro marcados ao alcanzar un remanente de 1.053.000 euros. Este aforro foi posible grazas ao Programa de racionalización de gasto deseñado pola Alcaldía en 2015.  A posta en marcha desta iniciativa quere mellorar e ampliar a calidade dos servizos prestados á cidadanía malia a coxuntura económica que atravesa o Concello froito da débeda herdada polas expropiación de Fadesa.
Ademais da aprobación das Contas de 2017, aprobouse a designación dos membros da Mesa de Contratación permanente no órgano de contratación. A modificación de devandita configuración responde á vontade
política do alcalde de Miño, o independente Ricardo Sánchez, quen abandonará devandito organismo co obxectivo de mellorar a calidade democrática deste órgano. A alcaldía considera que a figura do alcalde non pode ser a un tempo órgano de contratación e presidente da Mesa de contratación, xa que ninguén se asiste a si mesmo.