08 de sep de 2015

MIÑO ULTIMA A OBRA DE MELLORA E PAVIMENTACIÓN EN TAÍNA, PUMORIEGA E LOIOS

Miño ultima a obra de mellora e pavimentación en Taína, Pumoriega e Loiros

O Concello de Miño ultima a obra de mellora e pavimentación en Taína, Pumoriega e Loios. Estes traballos, que contan cun investimento total de 89.350 euros, estarán terminados antes de que finalice xullo xa que esta previsto que estas vías ábranse ao tránsito ao longo da penúltima semana de mes.

A través deste proxecto dotouse dunha nova rede de augas á zona de Loios, xa que este núcleo carecía de canalizaciones separadas. Deste xeito creáronse dúas redes unha para augas pluviales, repoñendo a tubería de fibrocemento por unha nova de PVC, e creando outra para saneamiento. Ao longo dos próximos días, Unha vez culminada esta fase, procederase a terminar a vía con pavimento de formigón.

Así mesmo, a obra prevé o fresado e asfaltado das rúas Taína e Pumoriega, así como o pintado da señalización horizontal en ambas vías. Estes traballos, realizado a través dun convenio coa Diputación provincial, están contando cunha coidada supervisión por parte dos técnicos municipais posto que se someteron por precaución a un control arqueolóxico.