17 de feb de 2016

CONMEMORACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

CONMEMORACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Neste mes, hai 179 anos nacía Rosalía de Castro, a autora nuclear das letras galegas modernas e unha das figuras indispensable do panorama literario do século XIX. O vindeiro 24 de febreiro, día no que se cumpre o aniversario do seu nacemento desde Miño conmemórase a súa figura.

O Concello  propón á veciñanza que participe neste evento para homenaxear a esta escritora fundamental das nosas Letras, co gallo da conmemoración do nacemento da poeta. O acto terá lugar o mércores 24 de febreiro de 17.00 a 20.00 horas no Auditorio municipal do Centro Social da Rúa.

Neste encontro procederase á lectura pública da obra de Rosalía de Castro: Cantares Gallegos,  Follas Novas e  Rosalía Pequeniña

Asemade convídao a participar na lectura publica da obra rosaliana e para iso deben inscribirse dende o 16 ao 23 de febreiro na Biblioteca Pública ou nos Servizos Sociais Municipais.

Cita

Día: Mércores  24 de febreiro