22 de jul de 2015

ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR O TICKET ELÉCTRICO SOCIAL DA XUNTA DE GALICIA

Ábrese o prazo para solicitar o ticket eléctrico social da Xunta de Galicia

O Concello de Miño informa de que está aberto o  plazo para solicitar a axuda denominada Ticket eléctrico social de Galicia do Goberno autonómico. Esta axuda, que pretende paliar as necesidades enerxéticas das familias galegas. prevé unha aoprtación de 90 euros para o gasto realizado no primeiro semestre de 2015. Devendito importe amplíase a 150 euros no caso de familias numerosas.

As axudas están dirixidas a familias con fillos menores de idade ao seu cargo e cuxos ingresos non superen en 1,5 veces o Indicador Público de Renda de Efectos Múltiples (IPREM). As persoas interesadas en solcitar esta axuda poden poñerse en contacto con Servicos sociais do Concello, en doden lle informarán de todos os trámites necesarios.